BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 6, 2010

crad!! nnti ak upload gambo ;p

dancin to La Roux's Bulletproof.
hohoho
hmmmm... more like dirty dancin actually. whateverlah!
that's all I do during this long holiday before I enter university
hmmmm....
can't wait to meet new friends (sooo darjah satu punye karangan LOL), get annoyed and..... jeng jeng jeng
have new crush! hohoho
by then maybe aku akn tulis mende2 yg lebeyh brmakne (aka jiwang) kat blog niyh
maybe even write a song
but for now I'm just going to talk craps until people say, "wow... tak sangke dier camniey"
hahahaha
paper jek la...
suddenly aku teringat plak ngan crad (pronounce si-rad)
hanging out with her at bpmall last....errmmm... last saturday kowt
yesterday! hahahaha
ngan adek dier..... errrmmm... haziq ker hasif ker gitu la nmenyer
muahahahaha (aku tls camniey sbab ak taw ko bce blog aku crad!)
lgi skali... muahahahahaha!!!
pastu dier ckp nak blikan ak hamster
pastu ak ngan muke kompius tnye ar die, "lu pehal!? nak blikn gua hamster plak?"
ngan gaye cool lagi brgaye
pastu crad ngan tkot2 jwb ar, "maaf tuan lokman... saye rase kesian tgk tuan lokman bru khilngn hamster... saye nges bace post2 tuan lokman kat facebook ngan blog niyh... ishk3.." sambil mngesat air mtenye yang mngalir ngan bntal pelok brbentok caterpillar yg djual d grai brhmpiran... (dptkn d psrn skarang!!)
ak dlm hati seraya brkate ngan nada bangge, "waaahhh... ade gak yg ter-efek ngan post2 ak yg mncarot lagi mngarot trsebot. hohohoho"
pastu ak mmndang crad smbil brkate ngan gaye ala2 hero filem mlayu klasik, " tak mngapa crad. wlaupoun hatiku trgores dan mnang(?) akibat khilangan panda, tatapi aku tatap mrelakan pmergiannya"
crad poun knon2 mmberi alsan untok mmbasoh tgn slepas mngambek chicken chop adeknye tros brlari2 anak untok ke tndas brhmpiran. ak taw crad sbenonye nak mnanges trharu ngan statement ak sbentar tdi tpi ak wat kewl jek. biase2 jek la kan?
hmmm....
tu jek la aku nak ckp mlm niyh
hmmm....

p.s: mrepek suda.... ;p

0 comments: